Conference Fee

Participation requires the payment of a conference fee:

  • Standard early registration (before August, 15th) € 400,00
  • Standard late registration (after August, 15th) € 500,00
  • Students early registration (before August, 15th) € 300,00
  • Students late registration (after August, 15th) € 350,00

What’s included in the registration fee?

The fee covers: attendance to the conference, book of abstract, coffee breaks, lunches and social events.

The fee DOES NOT include: travel, hotels and any other cost you may incur into, also in case of cancellation.

All participants should provide for their own accommodation, however special fares are available (please check  the accommodation page for more information).

How to pay

In order to pay the conference fee, please fill in the PAYMENT FORM (It is necessary to sign in!).

You will receive the confirmation by e-mail, together with the related INVOICE once the payment is received and confirmed by the bank.

*If you are an ITALIAN UNIVERSITY employee and your university is directly paying your fee, please read the relative instructions reported at the end of this page.

**If you are an INFN EMPLOYEE or ASSOCIATE, please read the relative instructions reported at the end of this page.

STUDENT REGISTRATION will only be accepted if a valid immatricolation number is indicated in the on-line registration form at the time of the registration.

Accepted payment methods

The payment of the registration fees must be made in Euros only by BANK TRANSFER or by CREDIT CARD.

Payments by BANK TRANSFER must be certified with the upload of the bank receipt in the registration form.

Specify the payment reason: SPIN2018 – NAME SURNAME of the participant.

Bank charges are the responsibility of the participant and should be paid at source in addition to the registration.

Payment by CREDIT CARD may be carried out directly at the end of the registration process. Once concluded the transaction on the secure site for payments, please remind to CONFIRM the participation on the registration form.

 


*For Italian University employees whose employer is directly paying the fee

ATTENZIONE – INFORMAZIONI DEDICATE AI PARTECIPANTI CHE AFFERISCONO A UNIVERSITA’ ITALIANE e LE CUI ISCRIZIONI VERRANNO ECONOMICAMENTE SUPPORTATE DAGLI ENTI DI APPARTENENZA.

Se la quota di partecipazione è pagata direttamente dall’università di appartenenza, è necessario fornire tutti i dati indispensabili per la FATTURA ELETTRONICA. L’incasso della somma deve avvenire a seguito di emissione di tale documento ESCLUSIVAMENTE da parte dell’ente.

Al momento della compilazione, selezionare l’opzione

CHIEDO CHE LA FATTURA VENGA INTESTATA A:
al sottoscritto (sono titolare di partita iva) e/o alla mia azienda in base ai dati di intestazione e spedizione fattura

E successivamente completare la schermata che appare cliccando FATTURA ENTE PUBBLICO.


**For INFN personnel whose employer is directly paying the fee

ATTENZIONE – INFORMAZIONI DEDICATE AI PARTECIPANTI CHE SONO DIPENDENTI o ASSOCIATI INFN e LE CUI ISCRIZIONI VERRANNO ECONOMICAMENTE SUPPORTATE DAGLI ENTI DI APPARTENENZA.

Il personale dipendente e associato INFN procederà al pagamento del conference fee attraverso STORNO INTERNO fra strutture.
Saranno stornati gli importi indicati in base al momento della registrazione.

I partecipanti che rientrano in questa categoria, NON devono compilare il PAYMENT FORM a cui si fa riferimento in questa pagina, ma solo indicare, al momento della registrazione, la struttura INFN di afferenza e la relativa CSN.


 

For information concerning REGISTRATION and PAYMENTS please contact the ADMINISTRATIVE SECRETARIAT

CONSORZIO FUTURO IN RICERCA – SIVIERI MARZIA

E-mail: convegni@unife.it | Phone +39 0532 76 24 04

Comments are closed.